M’he tornat ximple


Després d’un any sense haver-se vist, la Núria i la Carla es troben un carrer poc transitat del seu poble. La Carla està canviada, tant que la Núria quasi no la reconeix.
-Hola! Carla, quan de temps sense veure’t, on t’has ficat?
-Hola Núri! Res, tia, que he estat fora del cony de poble quasi un any!
-I on has estat, que t’ha provat tant?
-Tia, flipat! He estat internada en una clínica!
-Ostres Carla, no serà per aquell tumor a la cama? No em vas dir l’últim cop que estaves “neta”?
-No, no tia! Que he tingut un brot psicòtic! Que em vaig tornar ximple!
-Com? Que vols dir. Boja?
-Sí, tia! Boja! Un dia em vaig llevar i estava lela, em vaig pensar que havia matat en Xavi, vaig destrossar el pis del disgust i me’n vaig anar a rular pel cementiri per a veure si trobava la seva tomba!
mia© 06-03-2010

4 comentaris »

  1. òscar Said:

    Estar tancada a la realitat sembla que, al menys a la Carla, ajuda a fer patxoca.

  2. Sònia Said:

    una mica més si us plau…

  3. L’inici d’un relat o una experiència verídica??? Espero que sigui la primera opció!

  4. mia Said:

    Sí, podria ser l’inici d’un relat, però millor ho deixem així… les drogues poden ser molt dolentes! 😉


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Deixa un comentari

